3.A - Mgr. Hana Gdulová (GD) (2021)

Kategorie: třídy - archiv Zveřejněno: čtvrtek 26. červen 2014 14:23 Napsal Super User

Seznam článků

 

Přehled učiva 22. 11.  - 26. 11. 2021

Pátek  26.11.

Český jazyk - propojeno s prvoukou 

 Čas minulý a budoucí, minulost, současnost a budoucnost ,ŽL U str. 30, cv. 1,2, str. 31, cv. 4, 6

Vyjmenovaná slova str. 19, cv. 23

Matematika 

Počítání se závorkami str. 23, jednociferná a dvojciferná čísla 28, sudá a lichá str. 29, procvičování násobení a dělení do 100

Prvouka Život dříve a dnes - str. 45 - 47

Čvrtek 25.11.

Český jazyk - myšlenková mapa - opakování a procvičování vyjmenovaných slov a slov příbuzných, ŽL U str. 30, cv. 3

Hry, hádanky a tajenky s vyjmenovanými slovy 

Matematika 

Počítání se závorkami str. 22, procvičování násobení a dělení do 100, matematické hry na procvičování 

Středa 24. 11. 

Český jazyk 

Diktát - vyjmenovaná slova po B, učebnice Nová škola str. 38, cv. 5 

Čtení Adventní věnec - PL , povolání, která se podílejí na přípravě Vánoc, co všechno se dělá, než přijdou Vánoce, 

procvičování vyjmenovaných slov po B,L,Z - kniha Vyjmenovaná slova

Video - jak vzniká kniha 

Na pondělí 29. 11.  přinést recept oblíbeného cukroví - (opsaný, okopírovaný...)

Matematika 

Myslím si číslo, řady násobků, místo násobku tleskni, dupni, udělej dřep, počítání s dny 

PL sl. 120

Násobení a dělení pamětné o vícekrát, o méněkrát, násobilkové obdélníky, výstaviště

PRV  

Co je vše potřeba každý den doma udělat? 

Do pátku 3 12. ve ŽL U str. 28, cv. 13 vyplnit tabulku, co, jak dlouho mi trvá. + k tomu domluvit se s maminkou, s tatínkem, a zjistit, co každý den mainka nebo tatínek dělá po tom, když přijde z práce - např. maminka nebo tatínek  vaří, peče, uklízí, připravuje svačiny..., jak dlouho jim to trvá. 

Úterý 23. 11. 

Český jazyk , matematika, prvouka - pracovali jsme společně v projektu - Jak vzniká kniha - ovšem dnešním úkolem bylo naopak zjistit v rámci detektivní kanceláře, kdo knihu ukradl. Děti měly na 10 stanovištích indicie potřebné k tomu, aby zjistily pachatele. Úžasně pracovaly. Musely vyhledávat v textu důležité a podstatné informace, popis osoby, popis místa, orientace na mapě, zapsat rodokmen, vyluštit kód trezoru atp. Na konci projektu polovina dětí správně odhalila pachatele

Český jazyk - Vyjmenovaná slova - str. 18, cv. 20, 21

Pondělí 22. 11.

Český jazyk 

Myšlenkové mapy - vyjmenovaná slova po b a l - vypsat řadu vyjmenovaných slov a k nim slova příbuzná, vytvoříme si postupně knihu vyjmenovaných slov 

Čtení - Moje vánoční kniha - začali jsme Advent - k tomu bude pracovní list a také si vytvoříme knihu Moje vánoční kniha - (kdo je autor, ilustrátor).