3.B - Mgr. Ivana Přibylová (PŘ)

Kategorie: třídy - archiv Zveřejněno: čtvrtek 26. červen 2014 14:23 Napsal Super User

Termín školy v přírodě:    25. - 29. září.

 

Zvládli jsme to! Děkuji vám všem za úžasnou spolupráci a přeji krásné a pohodové prázdniny.

Na shledanou ve 4. třídě.

Na závěr jedna "roušková".

 

P1010005

 

 

Děkuji všem dětem i rodičům za krásný školní rok s informatikou a přeji krásné prázdniny!  (M.Ber.)

 

17.6. - středa - INF

Na závěr školního roku jsem vám poslala dopis. Najdete ho buď ve svém e-mailu nebo v učebně informatiky. Budu ráda, když si najdete čas a odpovíte mi. (M.Ber.)

10.6. - středa - INF

Poslední úkol je vytvoření prázdninového plakátu. Zadání i nápověda je v učebně informatiky. (M.Ber)

3.6.- středa - INF

Zadání práce najdete v učebně informatiky. Dnes se naučíme kopírovat odkazy na webové stránky. (M.Ber)

27.5. - středa - INF

Většina z vás už chodí do školy, kde trávíte čas se svou paní učitelkou. Já za vámi na informatiku přijet nemohu, proto budu dále zadávat úkoly v učebně informatiky. Berte to jako nabídku dobrovolné práce pro ty, které úkoly z INF baví a chtějí v ní pokračovat.  (Kdo do školy nechodí, měl by je dělat.)

Přeji vám všem hodně radosti a nových zážitků.

Monika Beranová

22. 5. pátek

Dobré ráno děti, 

dnes je pátek, před námi víkend a v pondělí se už s některými z vás uvidím ve třídě. Já se na vás moc těším. Kdo do školy nemůže, bude dostávat úkoly stále stejně. Třeba se podaří i setkání ze třídy. Uvidíme , jak nám vše půjde. 

A dnešní úkoly. Na učebně ČJ. 

ČJ - PS str 26 cv 1, i úkoly a, b - zde jen podtrhni tvary slova vydra, ostatní ještě neumíme určit

M - uč str 46 cv 26, 27 - zápis, příklad, odpověď

Aj - zopakuj si všechna slovíčka - čísla, školní potřeby, jídlo, hračky, rodina, zvířata, barvy, pokyny, vlastnosti - pomůže ti slovníček v učebnici str 85 - 87

číst knížku

Krásný víkend, užijte si ho co nejlépe a nezapomeňte si dát do pořádku všechny školní potřeby. V pondělí bude Čj, M, Aj a čtení. Mezi tím budeme kreslit, vyrábět, procvičíme se a podobně. 

 

21. 5. čtvrtek

Ahoj všichni žáci a žákyně 3. B

Dnes nás čeká pěkný den, sluníčko od rána. Šli bychom plavat, tak dnes hodně sportujte. Já jdu dnes do školy podívat se, jak to vypadá ve třídě a připravit ji, aby se nám tam líbilo i přes všechna opatření. 

A teď úkoly. Dnes budeme mít v učebně prvouku a malý kousek češtiny. 

ČJ - vezmi si kartičky s VS po V a roztřiď je podle slovních druhů. Napiš do sloupečků do sešitu. (podstatná,jm, přídavná jm, zájmena, slovesa) - pošli fotečku

M - PS str 37 cv 6 

PRV - uč. str 59 - ptáci, přečti si, pozoruj obrázky, napiš si zápis do sešitu. 

Ptáci 

- tělo kryté peřím

- většina ptáků létá, přední končetiny - křídla, zadní k. - pohyb po zemi nebo ve vodě

- mají zobák

( nakresli, nalep obrázek ptáka, popiš stavbu jeho těla), 

číst knížku

Krásný den všem!

 

20.5. středa

INF - zvýrazňování textu - v učebně informatiky

Dobré ráno děti, 

už se na vás těším. Dneska je pod mrakem, asi nebude takové vedro jako včera. V učebně bude matematika - sešit a penál.

M - PS str 37 cv 1,2. - procvičení dnešního učiva

ČJ - učebnice str 118 cv 6 jen opiš

AJ - uč. str 59 - přečti si bubliny u obrázků se všemi slovy. Správné věty napiš do sešitu. (I ´ve got a small sandwich.), potom nakresli do sešitu svůj talíř a napiš větu.

číst knížku

Krásný den

19. 5. úterý

Dobré ráno milé děti, 

dnes jdeme hned pracovat. 

ČJ - trénovat VS, PS str 25 cv 1,2,3,

M - uč. str 51 cv 18 bez zkoušky

Prv - plazi -uč str 59 - zápis do sešitu: 

Plazi 

Tělo kryté šupinami. Patří sem hadi, ještěrky, krokodýli a želvy. (nakresli hada, popiš ho,  které plazy znáš?)

číst knížku

V úterý, 19. 5. nebudeme učit na meetu. Jdu k lékaři.

18. 5. pondělí

Dobré ráno moje třído, 

víkend uplynul jako voda, začínáme další týden výuky online. Pokud to dobře půjde, setkám se s některými z vás příští týden ve škole. Už se na vás těším.

Ale jdeme pracovat. Dnes v učebně ČJ - sešit na VS, penál. 

Podívej se v učebně na video od Aničky. Napiš do komentářů, cos viděl.

ČJ - procvičit všechna VS - řady, (Školákov)

M - zopakuj si pravidla násobení a dělení 10, PS str 36 cv 6, 7 - připomeň si: o 10 více +, o 10 méně-, 10x více -násobíme, 10x méně-  dělíme

Aj - I have got (I ´ve got)....PS str 32 přečti věty a přiřaď, nakresli svoji svačinu na ubrousek, zaškrtni, co máš a co ne, dopiš větu. 

Číst knížku

 

15.5. pátek

Dobré ráno všichni žáci 3. B,

dnes je pátek, máme za sebou další týden. Dnes budeme mít ČJ a AJ. 

A úkoly? Už jsou tu. 

ČJ - PS str 24 cv 3 - v PS podtrhni, cvičení opiš do sešitu již se správnými slovy.

M  - PS str 14 cv 6, str 15 cv 6

AJ - PS str 31 celá

číst Bajky - Osel a slavík - z Bajky vypiš přídavná jména (alespoň 10) - jaký někdo je

úkol v učebně - průkaz živočicha č. 2 - obojživelník (žáby, mloci, čolci...)

Krásný víkend, užijte si ho nejlépe v pohybu. 

14. 5. čtvrtek

Dobré ráno moji žáčci, 

dnes je pošmourno, ale nám to nevadí. S chutí se vrhneme do práce. 

ČJ - trénuj řadu vyjmenovaných slov po V, alespoň 3krát promíchej a skládej. Zopakuj si všechny řady VS. 

úkol - PS str 24 cv 1,2 dole

M - PS str 14 cv 4, 5, 6

PRV - učebna, učebnice str 58 obojživelníci,  do sešitu zápis:

Obojživelníci

mláďata (pulci)  žijí poze ve vodě, dospělí na souši i ve vodě. 

Nakresli žábu, popiš stavbu těla. Napiš, jaké žáby žijí u nás. Kterou jsi viděl? 

číst knížku

Krásný den a těším se na prvouku. 

13. 5. středa

Dobré ráno děti, 

Ledoví muži opravdu dorazili. Co jsou zač zjistíte v úkolu z informatiky.

INF- 13.5. - "LEDOVÍ MUŽI" - vyhledávání informací, psaní na klávesnici - v učebně informatiky

Dnes na učebně ČJ - kartičky s VS. sešit na VS, penál

M - PS  str 36 cv 1, 2, 4 - podívej se do sešitu na M, včera jsme se učili.

AJ - napiš příklady anglicky - slovy, vypočítej. 7 + 3 = , 9 - 4 = , 5 + 1 = , 10 - 9 = , 4 + 3 = , 8 - 6 = , 2 + 7 =  ( one + three = four) pošli fotečku

číst knížku

Krásný den!

12. května -  úterý

Ahoj děti, 

probudili jsme se do sluníčkového rána, tak ať si ten den užijeme.

Rychle na úkoly. V učebně dnes máme M - sešit, psací potřeby a rychlé zopakování VS po V

ČJ - PS str 24 cv 1,2 nahoře

PRV - uč str 58 číst až k obojživelníkům (ty ne), do sešitu si zapiš: co je tady barevně, zapiš si také barevně

Živočichové - obratlovci - bezobratlí

Obratlovci - páteř z obratlů a mají kostru

ryby, obojživelníci, plazi, ptáci, savci

Ryby - žijí pouze ve vodě, dýchají žábrami, šupiny 

(nakresli rybu, nebo nalep obrázek a podle učebnice popiš stavbu jejího těla. Napiš alespoň 4 ryby, které žijí u nás - můžeš i nalepit nebo nakreslit.

čtení - najdi v encyklopedii, atlase či na internetu informace  o rybě, která žije u nás - je sladkovodní - vytvoř ji průkaz totožnosti : jméno, potrava, rozmnožování, kde žije, jak dlouho žije, nějakou zajímavost. Rybu nakresli nebo nalep obrázek. Průkazku si schovej, budeš tvořit ke každé skupině. Návod na průkazku bude v učebně - můžeš si vytisknout nebo udělat podle něj. 

Krásný den a těším se na matematiku. 

11. května - pondělí

Dobré ráno všichni mí žáčkové

opět tu je pondělí a s ním další týden na on-line výuce. 

Dnes máme opravdu ČJ a budeme potřebovat sešit na VS

A tady jsou dnešní úkoly:

ČJ - vyrob si kartičky s vyjmenovanými slovy po V - můžeš si je i ilustrovat, zítra s nimi budeme chvíli pracovat. VS se nauč.

M - str  19 cv 65 - piš stejně jako v učebnici,   530 - pokud se nevejdou všechna čísla vedle sebe,  vynech řádek a pokračuj dál

                                                                   a)   730

                                                                    b) 430

AJ - nakresli sám sebe a napiš o sobě, co umíš říct. (Ahoj. Jmenuji se .... Je mi ___ let. Mám bratra/ sestru. Jsem...veselý, smutný, velký...)

číst knížku 

Krásný den!

7. května - čtvrtek

Dobré ráno moji žáčci, 

dneska máme poslední den výuky v učebně v tomto týdnu. Budeme potřebovat učebnici prvouky, papír a něco na psaní.

A jdeme na úkoly. Budeš na ně mít čas až do neděle.

ČJ - v učebně

M - učebnice str 55 cv 2a, 3a - celkem 10 příkladů, opiš, vypočítej. Bez zkoušky.

Prv - nakresli svoje domácí zvířátko, kdo nemá, vymyslí si ho. Popíše stavbu jeho těla (nápověda - uč. str 58 - 59). Napiš, jaké společné znaky živočichů na něm můžeš pozorovat a jak je zajišťuješ. (např - vylučování - miska s pískem, podestýlka....)

číst Prv str 58 - 59, vlastní četba

Nezapomeň v neděli dát veeeelkou pusu mamince nebo babičce. Mají svátek..

6. května středa

Dobré ráno, krásný, i když podmračený den. 

Dneska chvilka AJ a pak uvidíme. 

ČJ - uč - str 169 cv 3, můžeš doplnit tužkou a teprve pak přepsat.  V neděli mají všechny maminky a maminky maminek a tatínků svátek. Dnešní úkol je o mamince. Když básničku pěkně doplníš a krásně napíšeš na papír nebo čtvrtku, můžeš nakreslit kytičku a přání máš hotové.   - Hotové přání vyfoť a pošli.

M - PS str 14 cv 5,6

AJ - meet, + nakresli a napiš: Sedni si! Otevři svoji tašku. Dívej se! Poslouchej! Postav se! 

číst knížku

Přeji krásný den a dej si záležet na přáníčku.

INF- 6.5. - úprava textu - v učebně informatiky

5. května - úterý

Dobré ráno děti, 

počasí vyvádí jak na apríla,ale vodu příroda potřebuje, tak to v dešti vydržíme.

Dneska budeme mít v učebně prvouku. Připrav si učebnici. 

Dnešní úkoly: 

ČJ - učebnice str 90 cv 13 a - opiš, vlnovkou podtrhni slovesa (co kdo dělá)

M uč str - 46 cv 23 - piš jen výpočty podle vzoru v učebnici

PRV v učebně - v PS str 51 - co se nehodí, škrtni

číst knížku

Krásný den a těším se do učebny. 

4.května. pondělí

Dobré ráno děti, 

máme tu máj - květen  - lásky čas. To se tak říká, ale protože se líhnou a rodí mláďata a všechno kvete, bude to asi pravda.

My budeme s láskou pracovat a těšit se, až se zase uvidíme ve škole. 

Chválím všechny, co odevzdali úkol v učebně nebo mi ho poslali fotečku. 

Tak jdeme pracovat. 

V učebně bude ČJ - opakování VS. 

ČJ- PS str 23 cv1 opakování

M - PS str 14 cv 2, 3 - ukazuj si na ose, piš rozklady (+ kolik chybí do 10, - kolik je přes desítku) - rámečky a osa ti napoví

Aj - přelož věty: On je zelený papoušek. Já jsem velký pes. Ty jsi smutný králík. Ona je hladová kočka. ( nezapomeň na neurčitý člen "a" - She is a thirsty dog.)

Číst bajku str 48 - Svině pod dubem - nakresli obrázkovou osnovu = komiks (stačí 4 obrázky - první 3 odstavce dohromady, potom ke každému odstavci 1 obrázek.. Pod obrázek napiš větu, co se tam odehrává. - tento úkol mi pošli.

 

30. 4. čtvrtek - Čarodějnice

Dobré ráno čarodějky a čarodějové,

dneska budeme ve třídě počítat a také si trochu hrát. 

Jdeme na úkoly:

ČJ - bude v učebně,dodám po výuce

M - uč str 45 cv 16, 17 - zápis, příklad, odpověď, piš si pod sebe = písemně

Prv - PS str 50, uč - vyprávěj rodičům o obrázcích na st 49 a 55

číst knížku

Přeji všem krásné Čarodějnice a těším se na setkání v pondělí.

29. 4. středa

Ahoj moji žáčci, 

dnes dáme změnu, budeme mít češtinu a zopakujeme rychle i AJ. 

A dnešní úkoly.

ČJ - PS str 23 cv 1 - u syčet, sypat

M - uč str 18 cv 56 jen výsledky, ukazuj na ose, znázorni kartičkami (kdo potřebuje)

Aj - přelož věty. Já jsem veselý pes. Ty jsi smutná kočka. Ona je moje maminka. On je můj bratr. (použij sešit, učebnice...)

číst knižku

Krásný den a těším se na vás. 

 

28. 4. úterý

Dobré ráno děti, 

těším se na vás. Dneska nás čeká matematika. 

Děti, včera mi přišlo málo hotových úkolů z učebny: Chválím Jirku, Kačku, Adama a Adrianku. Dám ho tam znovu, dneska bych ho ráda zkontrolovala všem.

ČJ - zopakovat všechny řady VS co umíme (b,l,m,p,s,z) a v PS str 22 cv 1,2 - vše, co tam je . Obrázky si můžeš, jako vždy, vybarvit. Zkus podle skutečnosti.

M - PS str 13 cv 2,3,4 - zápis, příklad, odpověď (podívej se, jak jsme psali ve škole)

PRV - zopakovat rostliny, v učebnici číst str 52 - 53, prozkoumej doma zásoby a rozděl plody na dužnaté a suché. Nakresli do sešitu na prv, úkol mi pošli.

čtení v rámci prvouky, můžeš i knížku

Přeji krásný den!

 

INF - 29.4.  - Pevně věřím, že vám psaní na počítači (klávesnici) jde velmi pěkně a přínáší vám samou radost! 

                   - Tento týden nás čekají ČARODĚJNICE. Zkus zjistit, jak se říká noci, kterou čarodějnice vrcholí. Zadání formou kvízu najdeš v učebně informatiky.

27. 4. pondělí

Ahoj děti, 

začínáme další týden. Doufám, že se nám vydaří a že si ho společně užijeme.

Dnes máme v učebně češtinu -sešit na VS. A tady jsou úkoly. 

ČJ - úkol je v učebně,objeví se až kolem 9. Pracujte na počítači, při odeslání nezapomeňte přidat vypracovaný úkol jako přílohu. Dnes potěšíte i paní učitelku na informatiku, protože potrénujete psaní na klávesnici. 

M - POZOR! pracovní sešit ! str 13 cv 1, 5, čti pokyny

Aj - Přelož a napiš. Máš křečka? Ano, mám. - Máš modrý penál? Ne, nemám. - Máš veselou maminku? Ano, mám.

Čtení - vlastní kniha

Těším se na ČJ s vámi. 

Dnes pošlu rodičům mail s informacemi. 

24. 4. pátek

Dobré ráno všem, 

dnes je opět pátek, máme za sebou další týden. Tak ještě dnešní učení a úkoly a hurá na víkend. 

ČJ - bílá učebnice, str 90 cv 13b, opiš, podtrhni podstatná jména. Cvičení pošli.

M - na učebně, uč str 44 cv 8, 5 příkladů

Aj -  Přelož věty a odpověz podle pravdy.. Máš králíka? Máš kytaru? Máš penál? Have you got a...? Yes, I have. No, I haven´t. 

Čist bajku - Vlk a beránek - převyprávěj rodičům

Přeji krásný víkend.

 

23.4. čtvrtek - den sporotvání

Dobré ráno, krásný den 

Děti, dnes bychom šli opět plavat, Takže sportujte, běhejte, skákejte, můžete mi poslat fotku. Ať nemáme jen úkolové. 

Moc vás chválí paní učitelka na informatiku. A škola v přírodě bude v září.

Jdeme na to:

ČJ v učebně, PS str 21 cv 1 u holubičky

M - Uč str 18 cv 55, celé, jen výsledky, všímej si, čím se příklady liší, Ukazuj na ose nebo znázorni kartičkami. 

PRV - uč číst str 50- 51, PS  str 49 (kdo ještě nemá), můžeš kouknout i na Školákov 

Hezký den a sportujte!

22.4. středa   Den Země

INF (22.4.) - praktické vyhledávání informací - PRANOSTIKA NA DUBEN - zadáno v učebně inromatiky

Dobré ráno děti, 

venku opět mrazík, ale sluníčko už o sobě dává vědět. Těším se na vás. Tady jsou dnešní úkoly:

M - násobilka!!!! na Školákově, v učebnici, příklady od rodičů, prostě kdekoli. Ať to frčí. Do sešitu uč. str 43 cv slovní úlohy (zápis, příklad, odpověď) 2,4 - příklady písemně = pod sebe.

Aj - zopakuj si písničku Mum,mum,mum, dad, dad, dad - hledej v učebnici, stačí přečíst

ČJ - Školákov - trénovat VS po S - řazení VS, do sešitu opiš - bílá uč.str 30 cv 20, splň i úkol pod cvičením - vyfoť a pošli.

číst knížku 

Krásný den!

21. 4. úterý

Dobré ráno třído, krásný den

Chválím za odevzdaná cvičení v učebně. Máte jedno i od paní učitelky na informatiku. Já už jsem ho splnila. 

Tak jdeme na práci.

ČJ - Školákov - VS po S,Tvary vyjmenovaných slov a slova příbuzná - 2 tabulky, PS str 21 cv 1, 2

M - na učebně, uč str 43 cv 3 -- 5 příkladů

PRV  - zopakuj si znaky rostlin - str 38, 39, v učebně návod na další pokus - termín do 6. 5., Co dělá rostlinka? Pošli obrázek nebo fotku.

číst knížku popř. PRV při opakování

Těším se do třídy. Dnes máme matematiku. Připomeňte, prosím, rodičům, aby mi odpověděli na včerejší dotaz. Děkuji.

 

20.4. pondělí

víkend utekl jako voda, máme tu pondělí a je se těším, až vás uvidím ve "třídě". Opět vyzkoušíme něco nového. 

Úkoly na dnešní den. 

M - uč. str 39 cv 15, 16 - druhou úlohu si nakresli - je to silnice .(zápis, příklad, odpověď) 

Aj - Zopakuj si otázky a odpovědi - What´s this?(vots dis?) It´s a book. (Its e buk.) - vyber si doma hračky, které umíš říct a napsat - alespoň 6 a napiš otázky a odpovědi. Hračky můžeš nakreslit do sešitu. - Aj mi pošli.

Číst knížku. 

ČJ- opakovat řady VS, úkol na učebně

Chválím všechny, co mi již poslali zprávu o knize. 

Hezký nový týden. 

17. 4. pátek

Ahoj děti,

vstáváme do slunečného dne, věřím, že si ho parádně užijeme.

Jdeme do práce.

ČJ - trénovat řady VS, všechny, můžeš na Školákově ,vyplň tabulku -  bude v příloze mailu pro rodiče. Kdo nemáte tiskárnu, udělej si 3 sloupečky v sešitě a nadepiš jako v tabulce.

M - písemné sčítání do 1000 s přechodem, M str 38 cv 7--bez zkoušky, 5 příkladů

Aj - vyber si 10 libovolných slovíček, která umíme, nakresli je a napiš (nakreslím jablko - an apple, napíšu 9 - nine...)

Bajka - na listu v mailu

Podívejte se ve třídě na video, kdo se ještě nepodíval.

Přeji všem krásný sluníčkový víkend!

16. 4. čtvrtek - sportovní den

Dobré ráno děti, 

dneska bychom šli na plavání, proto byste  měli více sportovat. Protáhnout se, hrát si s míčem, skákat třeba přes švihadlo nebo přes překážky. Co vás napadne a co je pro vás dostupné. Zítra mi řeknete, jak se vám dařilo. 

Dnešní úkoly: 

M - uč. str 21 cv 68, jen výsledky, str 70 - úloha, pořádně si přečti, zápis: dětí...., po 3... rovnou příklad atd. Nemusíš odpověď

Prv - uč str 45 - 47 prohlídni si a přečti, potom splň PS str 48, (rozkroj si jablko, oloupej pomeranč....sněz třešňový kompot... zkoumej plody, zkoumej zeleninu a ovoce, které máte doma Do sešitu na PRV nakresli alespoň 5 zástupců. které jsi našel ve spíži, lednici nebo sklepě. 

To je dnes vš, čtení je v rámci prvouky (ale samozřejmě si můžeš číst i knížku) 

Hezký den a těším se do třídy.

 

15. 4. středa

INF - Zatím jsem dostala zprávu z vašeho e-mailu pouze od Štěpánka. Tímto ho moc chválím za svědomitost! Prosím ostatní, aby mi zprávu poslali jako povinný úkol pro tento týden! (M. Ber.)    -  Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Dobré ráno, 

doufám, že jste se dobře vyspali a těšíte se do školy. Já ano. Tady jsou dnešní úkoly.

M - Školákov - matematika, násobení a dělení Hodnotící testík (roluj hodně dolů), M uč str 37 cv 3 (zápis, příklad, odpověď, příklad písemně - pod sebe), cv 5 opět pod sebe! - matematiku v sešitě ofoť a pošli 

ČJ - nauč se řadu VS po S, seznámení s nimi na učebně, Školákov

AJ - nakresli talíř a na něm svoji svačinu ( slovíčka,která umíme - jablko, pomeranč, kobliha, zmrzlina...) a napiš větu: např: Já mám čokoládovou koblihu. (I ´ve got a chocolate donut.)

Pokračovat ve čtení knížky.

Hezký den!

14. 4. úterý

Krásné zasněžené ráno děti,

tak jsme opět v naší virtuální škole. Jak jste si užili Velikonoce? Těším se na setkání s vámi, kde mi to všechno povíte. 

Jdeme pracovat: 

M - ve třídě, písemné sčítání, uč str 37 cv 2 - do sešitu 6 příkladů, bez zkoušky

ČJ - opakovat všechny řady VS, PS str 20 cv 1 - Vyjmenovaná slova po p - opakování - u Smajlíků

Prv - pozoruj rostlinku, pokud už pěkně povyrostla, přesaď ji s rodiči do květináče nebo na záhonek. Pozoruj nadzemní části.  

Prozkoumej doma zásobu různých čajů, koření a zjisti, které rostliny nám je poskytují - zeptej se rodičů, prarodičů.... napiš a nakresli do sešitu

na PRV  hrnek s bylinkovýn čajem, napiš jakou bylinku (bylinky) v něm máš a napiš, jak pomáhá - heřmánek - zklidní žaludek a střeva. Potom vyplň  str 47 v pracovním sešitě. 

Pokračuj ve čtení knížky.

Přeji krásný nový týden.

9. 4. Zelený čtvrtek

Ahoj děti, 

do učebny jsem vám poslala jarní pozdrav. Stačí kliknout na obrázek. 

Na shledanou v úterý v 9 a v 9:30 na učebně . Bude matika - sešit, penál, učebnice. Těším se na vás.

Děkuji vašim rodičům za spolupráci. Jsou skvělí!

Nezapomeňte si každý den  něco přečíst.

 Užijte si Velikonoce co nejlépe, budte co nejvíc venku, běhejte, skákejte, jezděte na kole, radujte se ze života.

 

8.4. Škaredá středa

Ahoj děti, 

už se těším na naší třídu po internetu, tak jen rychle zadám úkoly.

ČJ - bílá  uč. str 68 cv 9, opiš, podtrhni rovnou  čarou podstatná jména (i vlastní, jsou to názvy osob, zvířat, věcí...)

M - str 16 cv 41 výsledky,

AJ - najdi v pracovním sešitě Velikonoční úkoly - skoro na konci a vybarvi

číst knížku

pracovní list na Velikonoce - přijde mailem, 

Krásné Velikonoce! Uvidíme se až v úterý! 

INF - Protože se všichni těšíme na Velikonoce a určitě doma připravujete výzdobu a možná i zdobíte vajíčka, zkuste na internetu vyhledat  - " velikonoční vajíčka" a zvolit obrázky. Třeba se necháte inspirovat něčím zajímavým. 

 

 7.4. úterý Šedivé úterý - vymetal se prach a pavučiny

Dobré ráno holčičky a kluci, 

protože se brzy uvidíme a uslyšíme, jdeme rovnou na úkoly. 

Čj - trénovat všechny řady VS slov - už musíte umět opravdu zpaměti, jak když práská bičem.  Učebnice str 91 přečíst celou stránku, z textu vypsat všechna vlastní jména. Dáte je do tvaru, na který si můžeš ukázat ten, ta, to, ty... (př. je z Kutné Hory - ta Kutná Hora - klidně si to před slovo napiš) - tento úkol pošli

M - Školákov  - čísla do 1 000, Býčí zápasy, kdo nebude na vyučování - Uč. str 14 cv 39

Prv - pozoruj svoji rostlinku, které části už má? Napiš na kartu a připiš, k čemu jednotlivé části rostlina potřebuje - str 50, 51 - přečti si, Školákov - Rostliny -  nadzemní části rostlin - stonek, list

číst knížku

Krásný den. 

6. 4. pondělí - Modré pondělí

Dobré  ráno děti, 

jak je v novém týdnu? Doufám, že jste v pořádku a že jste si víkend všichni  užili. Máme týden před Velikonocemi, každý den se podle něčeho jmenuje. Zjisti, proč je pondělí Modré. A  co bys měl(a) udělat.

Dnes nás čeká výuka ve skupinách, jsem zvědavá, jak to půjde. Máme ČJ.

A dnešní úkoly:

M - Školákov - násobení a dělení 0 - 10, souhrnné procvičování,Barevné pastelky - (skoro na konci) - 2 cvičení, uč str 14 cv 34 - výsledky, ukazuj si na ose! 

Aj - zopakuj si čísla - napiš příklady (slovy, anglicky a vypočítej) - příklady:8 + 2 =, 5 + 4 = , 1 + 7 = , 3 + 4 = , 6 + 2 =, 4 + 1 =  (vzor: 1 + 2 = 3 - one + two = three )

Číst Bajky - Statečný osel - vypiš z bajky alespoň 10 přídavných jmen ( jaký někdo je), odpověz na otázku: Chovala se zvířátka správně? - dnes pošli tento úkol.

Krásný den a těším se na setkání. 

 

3.4. pátek

Ahoj děti, 

tak nám uběhl další pracovní týden. Jsem ráda, že se s vámi mohu sejít alespoň na dálku. 

Dneska opět v 9:15 všichni. Bude čeština

A dnešní úkoly:

ČJ - bílá uč. str 94 cv 12, napsat, zopakuj si pravidlo

M - geometrie - uč. str 26 cv 1, 2,  chvíli si hraj: pomocí překládání listu papíru poskládej obdélník, asi ti jich vznikne víc, jeden z nich nalep do sešitu a popiš vrcholy, strany a změř jejich délku (postupuj podle učebnice) (můžeš také obkresli t obdélníkovou krabičku, kostku ze stavebnice, atd.) -tento úkol vyfoť a pošli

(hra: najdi doma předměty, které mají tvar geometrických těles - válec, koule,kvádr...a postav nějakou stavbu - opět můžeš poslat)

Aj - zopakuj si barvy - nakresli do sešitu obrázek netopýra a popiš vybarvená peříčka - A bat (e bet)

číst - O pyšném netopýrovi - pošlu rodičům v příloze. 

Užijte si víkend a v pondělí se těším v 9:00 na shledanou. Už pojedeme podle rozvrhu. 

2. čtvrtek

Ahoj všichni žáčci 3. B

jak jste si užili včerejší setkání? Já byla moc ráda, že jsem vás viděla a slyšela. Když společně "vychytáme mouchy", bude to dobrý způsob učení. Alespoň na chvilku. I když se vám musím přiznat, že jsem měla trému. Něco jiného je být s vámi ve třídě, ale jít k vám domů, to je opravdu jiné.

Tak dnešní úkoly.

samozřejmě může být Školákov, Učitelka a další

ČJ - opravdu se naučit řadu VS po P a zopakovat si ty další., PS str 20 cv 1,2

M - str 13 cv 32 - napiš a přidej, kterou násobilku jsi tím procvičoval, zakroužkuj sudá čísla (na místě jednotek je násobek 2)

PRV - PS str 46 celá, nemusíš si dělat kvarteto, ale kartičky s rostlinami si nakteslit můžeš. , Školákov - rostliny - podzemní části rostliny - prezentace i test

číst knížku

Hezký den a těším se.

1. 4.  APRÍL

Dobré ráno,

je sice Apríl, ale co určitě apríl není, je, že máme spolu schůzku. Doufám, že všechno vyjde.Po schůzce vás tady čekají ještě nějaké úkoly- 

M - str 13 cv 25 - jen výsledky, na Školákově Čísla do 1000, Barevné karty.

Aj - nakresli svou oslavu narozenin, popiš na obrázku co umíš a napiš. Jmenuji se ... Je mi ..., Já mám míč. ( najdi v knížce, sešitě...)

číst vlastní knížku

Všechny vás moc chválím a děkuji rodičům, že jste všichni přihlášeni do naší učebny. 

Hezký den

31.3. úterý

Dobré ráno děti,

máte tady také úkol od paní učitelky na informatiku. Je mi  trochu líto, že ne všichni plní své úkoly tak, jak mají. Dnes se, prosím, ozvěte mně i paní učitelce. Od zítra spouštím učebnu po internetu, tak ať se tam se všemi setkám. Dá se přihlásit i z mobilu nebo tabletu. Jen MUSÍTE mít školní mail. Vím, že někteří jsou již přihlášeni, ale žádná zpráva mi od nich nepřišla. Úkoly kontroluji a zapisuji si, kdo odevzdal. Je to vaše práce, kterou sice děláte doma, ale je stejně důležitá.

Jdeme na dnešní úkoly.

ČJ - Školákov nebo PS - poslední 4 vyjmenovaná slova po P, zapsat do sešitu, nezapomenout na podobná slova, ale s i,í. Do ŠKOLNÍHO mailu (i ti, co už používají) napiš větu o tom, proč jsi se někdy pýřila(a).

M - Vypočítej úlohu: (zápis, příklad, odpověď) Od začátku jarních prázdnin jsme doma již 3 týdny a 2 dny. Kolik dnů je to celkem? Kolik to je pracovních dnů?,   Školákov - násobení a dělení

Prv - Do sešitu na prvouku nakresli jarní květiny (alespoň 3) i s kořínky nebo cibulemi a popiš stavbu jejich těla. Napiš alespoň 4 další, které můžeš teď na jaře vidět v přírodě nebo na zahrádce. Můžeš i nalepit obrázek, ale musí tam být i podzemní část.

Rodičům dnes pošlu informace o tom, jak se přihlásíte do naší virtuální učebny. Hezký den a trochu se také protáhni. 

INF - Prosím o zaslání krátké zprávy nebo jen pozdravu z vašeho školního e-mailu. Tímto bude splněn úkol z informatiky na tento týden .(návod pro přihlášení je ze dne 23.3. - dosud se mi nikdo neozval..)

30.3. pondělí

Ahoj všichni moji žáčci,

začínáme již třetí týden výuky na dálku.  Myslím, že už jsme se v novém modelu zaběhli a že už víme, že funguje. Pro všechny obrovská pochvala za odvedenou práci. Předejte ji také svým rodičům. Děkuji za fotky vašich prací, moc se snažíte.

Chválím Jirku, Adrianku, Terezku a Štěpu, že už jsou přihlášeni do školního mailu. Kdo ještě není, prosím do zítra se mi z něj ozvěte. Každý den bude jeden úkol, který mi pošlete právě na tento na tento mail, ne jinam!  Hezký zasněžený a sluníčkový den.

Jdeme na to:  - včera byl....dnes je... zítra bude.... a měsíc je....a roční období.... 

ČJ - Učitelka od10:10 - vyjmenovaná slova po p, kdo si vyrobil kartičky, dnes je použije, napsat bílá uč. str 12 cv 20 - zdůvodňuj si, vlnovkou podtrhni slovesa (někdo něco dělá)

M - str 12 cv 20, žluté příklady, cv 22 zápis, příklad, odpověď, pozor! 2 otázky!, klidně si nakresli

Co dělá rostlinka? Už jste zaznamenali nějaké změny? Nakreslete a nebo vyfoťte a pošlete mi na školní mail.

Bajky - O mravenci a holubovi - opět na papír, název, z textu vyber 10 slov, která jsou pro příběh důležitá ( pomohou ti příběh rodičům převyprávět)

Aj - nakreli svůj penál a anglicky popiš, co v něm máš. (hledej v učebnici, sešitě....)

 

  27.3. pátek

Dobré ráno děti,

a jdeme na to - včera byl....dnes je... zítra bude.... a měsíc je....a roční období....  Nezapomeňte se protáhnout.Kdo máte v březnu narozeniny? Napište mi to do mailu. Poslední den školy a pak víkend, huráááá. Jdeme na to.

ČJ - zopakovat tvrdé a měkké souhlásky (Školákov) nebo bílá učebnice (ústně) str 8 cv 8, vyjmenovaná slova po P - PS str 19 cv 1,2,5

M - dnes geometrie - učitelka pro 2 i 3 třídu - od 9,35 do 10,35., uč str 15 cv 1+ zakroužkuj vrcholy trojúhelníka, str 20 cv 5

Aj - nakresli svého domácího mazlíčka a napiš o něm: Já mám.... Můj ... je (malý, modrý...). (i´ve got a...., My ...is...)

Čt - pracovní list Obři savan - do sešitu (nebo na papír, pokud rodiče vytisknou) napiš 2 informace, které pro tebe byly nové.

Hezký víkend, užijte si ho dle možností co nejlépe, hodně zdraví a kdo se mi ještě neozval školním mailem,učiňte tak během víkendu.

 

.26.3. čtvrtek

Ahoj děti,

opět vás zdravím a jsem ráda, že alespoň takhle jste se mnou. Včera se mi někteří z vás připojili na WhatsApp. Kdo máte možnost ze svého telefonu, klidně mi dejte vědět a zapíšu si vás do "třídy". Během víkendu bych stanovila pravidla komunikace a vyzkoušeli bychom něco nového, co říkáte?

Daří se vám přihlášení ke školnímu mailu? Tady je ta otázka, na kterou mi do něj máte poslat odpověď.Co znamená slovo ZPYTOVAT?

A jdeme na úkoly. Dnes bychom šli do bazénu, proto dnes více cvičte a sportujte, samozřejmě v mezích podmínek.( pomůže Učitelka)

U mě je změna - kamarádka mi přinesla učebnice a pracovní sešity, takže dnes už konkrétně.

ČJ - Školákov - VS po p, trénuj, co se ti líbí,+ Další 4 - kopyto, klopýtat, třpytit se, zpytovat, zapsat do sešitu na vs slova příbuzná + PS str 19 cv 3

M - Školákov, najdi si nějaké počítání do 1000 co umíme, + učebnice str 12 cv 20, modré řádky, opiš a vypočítej, můžeš používat osy na obálce knihy,

Prv - na kartu pozorování k rostlince napiš na druhou stranu, které podmínky pro život jsi své rostlince poskytl (kdo tápa, najde v učebnici od str.28 postr 31- nebo do svého sešitu)

Hezký den a těším se na odpověď na hádanku.

25. 3. středa

Dobré ráno moji milí žáci a žákyně,

doufám, že jste v pohodě a že už jste si doma zvykli nejen si hrát, ale i pracovat. Víte, co mi doma chybí? Vaše úsměvy a povídání, ale i vrzání židlí a neustálé padání čehosi z lavice.A to už je co říct.

Tak jdeme pracovat.

Učitelka - dnes 2. třída - rok, měsíce a 3. třída - zopakuj si části lidského těla - ukazusi na sobě nebo rodičích. (můžeš sledovat Africkou abecedu, Angličtinu s Hurvínkem, Logohrátky, Karaoke čtení,)

ČJ - opakovat vyjmenovaná slova, na Školákově nebo ústně, pracovní list (pošlu rodičům mailem), kdo má potíže s internetem, vybere si cvičení na doplňování z bílé učebnice ( vs po m) a napíše do sešitu.

M - další zelené cvičení, + slovní úloha, ve výsledcích zakroužkuj lichá čísla

Aj - slovíčka, napsat do AJ (malý sešit) 4 věty se slovesem být (i ´m big),střídej já,ty, on ona -podívej se v sešitě na  podobné cvičení.

číst

24. 3. úterý

Dobré ráno moji žáčci,

tak co, kdo vyluštil hádanku? Ano, jména byla seřazena podle abecedy, chybně byl zařazen Štěpa.

Tak jak vám jde doma učení? Věřím vám, že se snažíte, vždyť jste šikulové. Tak jdeme na to.

ČJ - další 3 vyjm. slova po p - netopýr, slepýš, pyl, podle Školákova nebo PS napsat do sešitu na VS slova příbuzná. V pracovním sešitě alespoň 2 cvičení s těmito slovy. Zopakovat ústně řady vyjm. slov - b,l,m, z a slovní druhy

M - dnes sleduj Učítelku už pro 2. třídu, odpočinek a třída 3. Připrav si kartičky s 1,10,100, další zelený sloupeček + 1 slovní úloha.

PRV - zopakuj si učivo o rostlinách, na pokojové květině (nebo venku) ukaž a pojmenuj části rostlin. Popros rodiče, jestli by ti při nákupu potravin nekoupili sáček se semínky (mají je v každém supermarketu) nebo využij domácí suroviny - hrách, fazole. Může být i to, co už máte připraveno doma, klidně i osení.  Rodičům do mailu pošlu obrázek a návod, co s tím.

Pozor, brzy budeme otevírat školní  virtuální učebnu, proto splň do čtvrtka tento úkol!

Poznám to podle toho, že mi z něj pošlete odpověď na hádanku, co zadám zítra.(na adresu Ivana Přibylová)

INF (23.3.) - Tento týden se pokuste za pomocí rodičů přihlásit ke školním e-mailům.

Zde je stručný návod. Pokud by si někdo nevěděl rady, kontaktujte mne, nebo paní uč. třídní.

   1. otevřete prohlížeč google chrome

   2. v pravo nahoře - přihlásit /nebo přidat účet, pokud už nějaký máte

   3. zapsat celý e-mail: (ve tvaru) Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. (stejně jako paní učitelky, jen v opačném pořadí - Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.)

   4. heslo - je totožné s heslem v sešitě informatiky. (Pokud ho nemáte, kontaktujte mne.)

   5. opět vpravo nahoře - zvolit "gmail" 

   6. pokud se vám to povede, napište nám krátký pozdrav na adresu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. a  Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

Dobrý den Adame, Adrianko, Aničko, Eliško, Jirko, Kačko, Laylo, Matyáši, Stando, Terezko a Štěpo,

vítám vás po víkendu v naší virtuální škole. Celý víkend jsme s kolegy pracovali na tom, abychom si byli při výuce blíž. Tak snad se už brzy, byť jen na obrazovkách, uvidíme. Já se na vás moc těším, co vy?

Moc děkuji Kačce, Aničce a Adamovi za pěkné fotky a krásné obrázky a výrobky, Elišce a Standovi moc děkuji, že mě doma zastoupili a rodičům ukázali, jak ve škole pracujeme a co už zvládnou. Jste super!!!!  Bohužel, o někom vůbec nevím, jestli doma pracuje a jak mu to jde. (prosím rodiče, aby mi dali vědět.)

Jsem ráda, že jste zodpovědní, opravdu nemáme prázdniny a i když se nic moc nového zatím neučíme, je důležité opakovat a nezapomenout to, co umíme.

Držím všem palce a i když vás nevidím ve třídě, dokážu si každého z vás představit. Tak směle do dalšího týdne.

23. 3.  pondělí

Otázka dne: podle jakého klíče jsem vás oslovila v pozdravu? A  kde jsem udělala chybu?

ČJ - dnes Učí telka od 10,10 - Párové souhlásky (tužku, papír,), potom zopakovat ústně všechny řady vyjm. slov, které umíme

M - pokračuj další stránkou, opět zelený sloupeček - jen výsledky + 1 slovní úloha, která tam je. Můžeš si z kartiček (1,10, 100) skládat čísla a počítat příklady

Aj - zopakuj si slovíčka , What´s this, věty typu Já jsem...Ty jsi... On,ona je.... a věty Já mám veselou maminku., napiš 3 věty do sešitu - anglicky i česky.

Bajky - další dvojstrana v pořadí , opět piš na papír - název, postavy, prostředí, ve kterém se postavy pohybují (les, dům, větev, klec...) - čti během týdne, nakresli obrázek můžeš o komiks

Na Učitelka sleduj karaoke čtení a angličtina s Hurvínkem.

Tak rychle do toho a je to hotovo. (pokud se nudíš, Školákovské hry nudu zaženou a ještě se procvičíš - šibenice, pexeso...)

Hezký den

vaše třídní učitelka

 

INF (23.3.) - Tento týden se pokuste za pomocí rodičů přihlásit ke školním e-mailům.

Zde je stručný návod. Pokud by si někdo nevěděl rady, kontaktujte mne, nebo paní uč. třídní.

   1. otevřete prohlížeč google chrome

   2. v pravo nahoře - přidat účet

   3. zapsat celý e-mail: (ve tvaru) Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. 

    4. heslo - je totožné s heslem v sešitě informatiky. (Pokud ho nemáte, kontaktujte mne.)

                                                                                                                                        Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

Ahoj děti,

mě ten týden pěkně utekl, co vám? I když se trochu ztrácím v kalendáři. Každé ráno si říkam, to, co procvičujeme ve škole. Dnes...včera...zítra... a celé datum. Opakujete si také denně?

Jsem zvědavá, jak vám jde učení doma, jestli se pěkně snažíte, co se vám líbí a co naopak trochu drhne. Poproste rodiče, ať vás při učení vyfotí a pošlete mi fotku na mail. Také pokud něco vyrobíte, nakreslíte, vyfoťte to nejpovedenější a pošlete mi to. Budeme tak trochu spolu ve třídě

A teď jdeme pracovat.

ČJ - Školákov - Cipísek jedno cvičení (asi č.3), vyjm. slova po P - říkat, skládat kartičky, procvičovat včerejší 3, v PS splnit všechna cvičení k těmto slovům

M - geometrie - narýsuj úsečky AB=8cm 5mm,CD= 70mm, OP=45mm, vyznač body K,L,M, které neleží v přímce, všechny spoj, co ti vzniklo? vyznač vrcholy, strany a strany změř (KL =  cm  mm), z papíru si vyrob čtverec - označ vrcholy, strany,  řekni, co o stranách víš - kolmé, rovnoběžně...., nalep do sešitu, podívej se kolem a jdi doma co nejvíc předmětů, které mají tvar čtverce (pokud potřebuješ radu, podívej se do učebnice)

Aj - slovíčka, věta Já mám....I´ve got (I have got) a red pen.Gogo č 14  )http://gogos.clubefl.gr/quizzes-11-%E2%80%93-20/)

Těším se na vaše fotky a obrázky. Hezký víkend a v pondělí ahoj.

Hádanka: Čím je zvláštní tato sobota?

19. 3.

Ahoj děti,

jak se vám doma daří plnit úkoly? Doufám, že se před rodiči snažíte pracovat stejně pěkně, jako ve třídě. Berte to tak, že máte úplně normální vyučování, jen se učíte doma. Takže konec lelkování, jdeme na to.

ČJ - Školákov - Párové souhlásky uvnitř slov (všechny souhlásky - posledni v nabídce), nově - pomocí Školákova napsat do sešitu na VS příbuzná slova ke slovům Pýcha, Pytel, Pysk, - i chytáky - víš, jak píšeme. V  PS, splnit alespoň 1 cvičení na tato slova (pokud je ve cvičení určování podstatných jmen, můžeš určit rod a číslo (ten - mužský, ta - řenský, to - střední, 1 kus - jednotné, více kusů - množné č. - učili jsme se loni a letos občas procvičili) Pokud je ve cvičení určit pád nebo napsat v určitém pádu, nevšímej si toho - teprve se naučíme)

M - Školákov - početní trenažer - násobení a dělení, opět další sloupečky (výsledky) a zakroužkuj sudá čísla

PRV - učebnice str. 38 - přečíst a udělat zápis, nadpis např. Okrasné rostliny - růže, tulipán, kosatec (vybrat 3 zástupce) + nakreslit  nebo nalepit obrázek1 rostlinu,  Léčivé rostliny, Jedovaté rostliny, Chráněné rostliny, zapsat a nakreslit stejným způsobem, opět koukni do Školákova

Práce na počítači je ústně - nezapomeň zdůvodňovat jako ve škole, příklady z učebnice a do PS píšeš zadané úkoly.

Maty, řekni, prosím tě, mamince, ať mi napíše na mail, cokoli. Nemám uloženou její adresu. Děkuji.

 

17.3. - 18. 3.

Moje milá 3.B

Posílám vám další úkoly, věřím, že vše zvládnete sami a rodičům předvedete, co a jak ve škole děláme. Rodiče budou vaši rádci , ale nic za vás dělat nebudou. Jste šikulky!

ČJ - Školákov- 3.tř, vyjmenovaná slova po B,L diktáty,pravopisná cvičení (žák s tužkou) č, 1, zopakaovat si slovní druhy - Cipísek č. 2,

Nové učivo - vyjmenovaná slova po P - podle sešitu s VS napsat slova na kartičky, hrát si s nimi - skládat, třídit podle slovních druhů, podle počtu slabik, skládat podle abecedy (cca 5slov), v Pracovním sešitě najít VS po P - jsou za učivem o podst. jménech a splnit 1. stránku, lze využít školákov - prezentace, řazení, význam, šibenice

M - Školákov - matematika - pamětné počítání do 1000, - zkuste, co vám půjde otevřít, alespoň 4 úkoly, z učebnice další stránka - (č 4 - 5?) opět příklady ve sloupečku - výsledky, + 2 slovní úlohy - zápis, příklad , odpověď

Prv - rostliny - uč. str 38 - 39 + pracovní sešit k danému učivu, vše pozorně číst,  Školákov - prvouka ,zopakovat houby,

AJ - zopakovat sloveso být - I´m . ..já, ty, on, ona, ve větách, Gogo - 2 díl

číst - Bajky - vypsat postavy, napiš, které bys dal zelenou kartu a proč a červenou kartu a proč (na papír, klidně využij list z minulé bajky)

INF - doporučuji procvičovat psaní na klávesnici - MYSAK  ( uč. M. Beranová)

16. 3.

ČJ - ústně zopakovat řady vyjmenovaných slov (b,l,m,z), slovní druhy, měkké a tvrdé souhlásky....

Školákov - 3. třída, český jazyk, slovní druhy - přídavná jména - Cipísek, 1. cvičení - celé na počítači, opsat 2 věty do sešitu i se slovními druhy (nad slovo tužkou)

M - Školákov - M - 3.tř. početní trenažer - násobení a dělení

učebnice - vybrat 1 cvičení - sloupečky (nejlépe od začátku učebnice), psát jen výsledky, (postupně se dostaneme k poslední stránce s domácím úkolem) - napsat stránku a číslo úlohy

AJ - zopakovat všechna slovíčka co umíme, What´s this? It´s a.... Gogo - 1 díl, u poslechu mluvit a opakovat (alespoň něco)

číst

Dejte mi, prosím vědět na meil, jak vám stránky z internetu fungují. Děkuji

Vážení rodiče,

během domácí výuky zde najdete úkoly pro děti a nápady, jak zvládnout školu doma.

Pořiďte, prosím, dětem sešit na domácí práci - z jedné strany na ČJ z druhé na M. Prvouku a AJ mohou psát hned do sešitů.

Několik typů na pomoc pro vás:

Školákov -

využít při výuce vyjmenovaných slov a opakování, ale i M a PRV

https://skolakov.eu

AJ  - Gogo´s Adventure with English

http://gogos.clubefl.gr/

Včelka

Instrukce, jak použít promo kód UCIMESEDOMA:

1. Zadejte na počítači internetovou adresu www.vcelka.cz
2. Vpravo nahoře klikněte na červené tlačítko Vstup do aplikace
3. Zadejte postupně Váš email, heslo a další údaje potřebné pro registraci
4. Po dokončení registrace klikněte na tlačítko Přidejte prvního čtenáře
5. Postupujte dle instrukcí dokud neuvidíte seznam cvičení nově vytvořeného čtenáře
6. Klikněte na zelené tlačítko Použít promo kód
7. Vepište promo kód UCIMESEDOMA a klikněte na tlačítko Použít
8. Nyní můžete Včelku zdarma využívat po dobu 6 týdnů!

* V případě, že již registraci ve Včelce máte, první čtyři kroky přeskočte a začněte krokem 5.
 

Lze využít i program ČT 2 Učitelka.

 Prosím, věnujte se výuce alespoň 2 hodiny denně. Úkoly budu denně zadávat sem, budu se snažit dodržovat rozvrh. Děti budou doma číst, každý týden další bajku (nebo 2, pokud jsou na 1 stránku) a denně prosím číst alespoň 15 minut a povídat si o přečteném. Bylo by fajn, kdyby děti kreslily, tvořily, pomáhaly vám při domácích pracech a věnovaly se pohybu.

Snad to vše zvládneme, spoléhám na Vás a děti. Jsou šikovné, ptejte se jich, jak to děláme ve škole, třeba si vzpomenou. Nechte děti co nejvíc pracovat samostatně, jsou na to zvyklé.

Já jsem v domácí karanténě, nemám doma učebnice, proto nebudu uvádět čísla stránek. Děti by měly vědět, kde jsme skončily a budu se snažit dávat co nejpřesnější instrukce.

Děti pozdravujte a držím nám všem palce.

 

 
 

 

 

 

Chválím děti za pěkně zpracované referáty o Slovensku. Moc se jim povedly a dnešek jsme si užili. .

Prosím denně trénovat zpaměti řady vyjmenovaných slov. Pokud je děti neumí vyjmenovat, neumí je ani používat. To samé platí i pro slovní druhy. Stále denně číst, pomalu zvětšovat rozsah přečteného. Vysvětlovat neznámá slova.

Ve čtvrtek (přesun z úterý) test z prvouky - opakování neživé přírody - povinné to, co je v sešitě + kdo chce pěkné ohodnocení, učí se i z knížky.

Referát na úterý - Slovensko (k mezinárodnímu dni.) - nemusí být dlouhé, ale psané dětmi, instrukce na listu. 

Vybíráme 60 Kč na divadlo. Budeme potřebovat 2 jízdenky do Jablonce, kdo má "lítačku" tak peníze na dokoupení tarifu v tramvaji. 

Děkuji dětem, které se v úterý účastnily na sportovním dnu za bojovného a týmového ducha a sportovní nasazení. 

 

Únor  

Každý týden testík z AJ a vždy po probrání tematu testík z prvouky - nejbližší - Neživá příroda

V úterý 18. 2 - den míčových her, jdeme do Arény, s sebou: sportovního ducha, sporotvní oblečení do tělocvičny, čistou sportovní obuv (nesmí dělat šmouhy), svačinu, pití, ne učení!, příchod zpět kolem 3/4 na 1.

Děkuji Jirkovi a Layle za pěknou reprezentaci naší třídy v recitační soutěži. V těžké konkurenci se neztratili a ustáli i početné publikum.

 

Učivo:

M - počítáme do 1 000, ČJ - pokračujeme ve vyjm. slovech, Prvouka - neživá příroda - z každého tématu bude krátký testík.

- 4. března - divadlo v Jablonci n Nisou - Čtyřlístek a talisman moci

- 18. února -  Den s míčovými hrami

- 12. února - školní kolo recitační soutěže (Jirka, Layla)

V úterý 11. února mimořádné třídní schůzky. Začátek v 16,00 v jídelně školy.

 - 4. února - S baterkou do školy

- od pondělí 3. února učíme podle nového rozvrhu

- ve čtvrtek 6. února první plavání

Příspěvek v Povedlo se a fotky v Galerii 

30. ledna proběhlo u nás na nové budově malé školní kolo  recitační soutěže. Do školního kola postupuje Jirka a Layla. Všem dětem děkuji za pěkné básničky.

Děkuji za spolupráci během Barevného týdne - dětem to moc slušelo.

 

Leden

V  příštím týdnu  uzavírám klasifikaci - píšeme opakovací písemné práce

Středa - matematika (možnost přípravy - test č.2 na konci učebnice M (ne zaokrouhlování ), + 6. lekce AJ

Čtvrtek - Prvouka - učivo za celé pololetí - děti vědí, kde mají trénovat

Pátek - vyjmenovaná slova po L + učivo za pololetí

Děkuji všem za zaplacení zálohy na školu v přírodě. Příští týden posílám zálohu.

 

10. 1. pátek - třídní kolo recitační soutěže

13. - 17. 1. - Barevný týden - Po - modrá, Út - zeleno/žlutá, St - duhová, Čt - červená, Pá - bílá, černá

20.1.  - Divizna - Zima

Prosím donést zálohu na ŠvP - 1000 Kč, kdo nedonesl. 

 

Od února chodíme plavat, bude změna v rozvrhu. 

4. února - Do školy s baterkou - akce pro děti a rodiče, 

 

 

 

 

Třída 3. B

PC050015

 

 

Informace ze třídy: 

Prosinec

Přeji krásný adventní čas!

3. 12.   sběr papíru

19. 12.   filmové představení - Ledové království 2

21. 12.   sobota - Betlémské světlo od 17, 00 v budově školy

číst Bajky, trénovat celou násobilku, učit se vyjmenovaná slova po B a Z

Chystáme se na Vánoce -  děti si připraví dárek pro vylosovaného kamaráda a kdo bude chtít, i pro další kamarády.

Pozor! Příprava na recitační soutěž - třídní kolo proběhne poslední týden v prosinci. 

Každý si vybere a natrénuje báseň alespoň o 4 slokách. 

Listopad

19. 11.  třídní schůzky

Přeji krásné podzimní prázdniny. Tip na výlet: na vycházce po významných místech Liberce děti v Infocentru dostaly pracovní list s úkoly. Procházka není dlouhá a určitě se společně pobavíte.

Po prázdninách písemná práce z Matematiky - vše, co umíme (závorky, písemné  +,-., násobení, dělení, slovní úlohy, o 3 více, 3x více....) Trénovat násobilku, po prázdninách začínáme 6. A také vyjmenovaná slova. Vše trénovat zpaměti.

Kdo se fotil, prosím nosit peníze. Děkuji.

 

Říjen

15. Suit up day - Přijďme do školy ve slavnostním oblečení!!! Vyzkoušíme si i pravidla společenského chování.

 8. -  Divizna - sportovní oblečení a obuv, 2 lístky na tramvaj, svačinu, pití, pláštěnku. Program máme venku!. Návrat na oběd. 

10. - Orientační běh - 

- vybíráme SRPŠ - 300 Kč

- trénovat násobení a dělení 1,2,3,4, 

 

 

Proč chodit pěšky do školy, proč se hýbat? (zajímavý článek na netu)

https://supermamy.maminka.cz/clanek/pro-zeny-super-mamy-materstvi-skola/619922/proc-by-mely-deti-chodit-do-skoly-pesky-tady-mate-4-padne-duvody.html#1498055

Připadá vám nesmyslné, proč by měla chůze do školy ovlivňovat školní prospěch? Je to tak! Několik studií potvrdilo, že děti, které jsou po ránu aktivní, vykazují lepší studijní výsledky a jsou úspěšnější. Snadněji se učí, lépe soustředí, plynuleji čtou a celkově jsou výkonnější. Jednoduše řečeno, když to (trochu s nadsázkou) shrneme, díky rannímu kvalitnímu okysličení mozku během aktivní cesty do školy, jim to lépe myslí. Existuje také výzkum, který se zaměřoval na děti školou povinné s ADHD poruchou a zjistil, že pouhých 26 minut každodenní fyzické aktivity významně zmírnilo příznaky poruchy pozornosti ve třídě během výuky.

Každé pondělí Dílna čtení - nosit vlastní knihu z domova

Informace na září:

do konce listopadu vybírám zálohu 1000¨Kč na Školu v přírodě. (po dohodě lze po částech do 15. ledna - v nutných případech, v lednu musím poslat zálohu)

26. 9.  Atletický den -  sportovní oblečení, svačinu, pití

25. 9. sběr papíru

- máme zamluvenou školu v přírodě - 25. 5. - 29.5. 2020 - podrobnější info pošlu později, penzion Mája, Josefův Důl

- do konce listopadu vybírám 300 Kč  příspěvek na SRPDŠ

Prosím!!!!

Denně číst, napsat alespoň 2 věty, spočítat 20 příkladů (hlavně ty, které dělají potíže). Trénovat čtení zadání a pracovat podle nich.

Přeji krásný podzim

 

 

Vážení rodiče, milí žáci, začínáme!

V pondělí 2. 9. se sejdeme na 1 hodinu (8 -  8, 45 hod) v naší třídě  3. B. 

S sebou: nakoupené pomůcky do 3. třídy a 1000 Kč. Hned v pondělí budu objednávat pracovní sešity na celý školní rok.

V úterý učíme do 11,40, další dny již podle rozvrhu hodin. Penál, sešity, obaly na sešity , vše do aktovky . 

Do středy si děti přinesou všechny pomůcky na VV a TV .

Každý den učíme do 12,35. (pro ty, kdo se budou hlásit na kroužky mimo školu)

Ve středu (ihned po obědě) budeme mít Čtenářský klub (do 13,30 - letos ještě pro děti povinný). Začínáme koncem září. 

Doufám, že jste si všichni  prázdniny řádně užili a těšíte se, stejně jako já, na další školní rok. 

Ivana Přibylová

 

P6030040

 

Naše třída v červnu 2019

2019 2B KUB 8645