SCHŮZKA PRO ZÁJEMCE O 2.B
Vážení rodiče,
má Váš prvňáček potíže s učením?
Byla mu poradenským zařízením diagnostikována SPU nebo čekáte na vyšetření PPP?
Nevíte, kam se obrátit o pomoc?
ZVEME VÁS NA SCHŮZKU RODIČŮ V BUDOUCÍ 2. B, KDE MŮŽETE ZÍSKAT PODROBNÉ INFORMACE, SEZNÁMIT SE S BUDOUCÍM TŘÍDNÍM UČITELEM, KONZULTOVAT SE ZÁSTUPCI PPP.
PŘIJĎTE V ÚTERÝ 23. 6. 2015 v 15:00 do nové budovy ZŠ U SOUDU (1. patro, nad školní jídelnou).
ZŠ Liberec, U Soudu 369/8, p.o.
nabízí pro školní rok 2015/16 žákům s diagnostikovanou poruchou učení
několik volných míst v budoucí speciální 2. třídě.
Na rozdíl od běžného typu školského zařízení zaručujeme:
- malý kolektiv (14 žáků), individuální přístup
- speciálního pedagoga jako třídního učitele
- příznivé třídní klima s důrazem na toleranci, respekt a dostatek času na práci
- individualizované metody práce, vlastní pracovní místo, speciální pomůcky
- spolupráci s rodinnou, péči v rámci školního poradenského pracoviště
Porucha učení je celoživotní záležitostí, není poruchou intelektu a čím dříve se začne s její nápravou adekvátními postupy, tím lepší jsou vyhlídky v budoucím životě, svědčí o tom i názory našich rodičů:
... „Během několika týdnů se mi začal chlapec měnit před očima, do školy se začal těšit, začal vyprávět o nových kamarádech, jeho sebevědomí stoupalo. Letos je syn již v sedmé třídě, zatím jsem doma neslyšela: „Mami, mě se nechce do školy…“. (matka žáka 7. třídy)
... „ Náš syn nyní navštěvuje třetí třídu a je velmi spokojený, učení ho konečně baví a do školy chodí proto rád. Takže nakonec, když se ohlédnu zpět, jsem rád, že náš syn do této specializované třídy ve škole U Soudu chodí. Pokud má Vaše dítě problémy s učením a nevíte si rady, určitě bych už neváhal a pro dobro dítěte a klid rodičů, bych tuto školu určitě doporučil….“(otec žáka 3. třídy)
... „Děti pracují společně, navzájem se podporují ve svých pokrocích. To, že děti navštěvují speciální třídu neznamená, že by se jejich výuka nedržela školních osnov, že by v porovnání s dětmi bez poruchy byly ve svých vědomostech pozadu, nebo bylo jejich vzdělávání „jednodušší“, „zvláštní“. Neznamená však ani to, že by se rodič nezapojoval do vzdělávání svého dítěte a škola si musela poradit sama. Samozřejmostí je každodenní příprava do školy, spolupráce učitele, rodiče i dítěte.
Ráda bych vzkázala rodičům, kteří jsou nedůvěřiví, pochybují a mají skryté předsudky, že jejich obavy jsou neopodstatněné. To, že vaše dítě navštěvuje speciální třídu neznamená, že je problémové…“(matka žáka 4. třídy).
Podrobné informace naleznete na našem webu: www.zsusoudu.cz nebo na tel: 485 108 417.